17. kesäkuuta 2014

Touho tääl moi!

Nyt on vihdoin siis mun vuoro kertoo mitä täs kevään aikan on oikee tapahtunu!
No alotetaan ihan alusta, tais olla sellanen normi lauantai 22.3. kun meijän tallin pihaa huristi auto ja koppi no sieltä tuli Suvi ja Tomi. Enhän mä niit sillon tuntenu ihmettelin vaa ku Ida mut lastas kyytii ja sit me lähetiin, ilman Idaa eikä ketään muitakaa tuttuja lähteny mukaan. matka oli ihan pirun pitkä mut matkustan onneks hyvin ni ei mulla ollu ongelmaa ku oli ruokaki naaman eessä!

Sitten oltiinkin jo uudessa tallissa, oli ihan uuden näkösiä kavereita, no nukuttiin me yön yli vaik vähä ihmetytti et mikä tää mesta on mut aamulla pääsin normaalisti ulos ja kokeiltiin mua sen pienen ponin kuulemma Maxi kanssa samaa tarhaa mut en oikee digannu siitä ni se sai lähtee! Nyt oon siis siitä asti tarhannu yksin ja tyytyny vaa kattelee toiselta puolelta muita kavereita. Äkkiä muuton jälkee alko kova reeni, eihän mua oltu mitenkään kauheesti ees reenattu ni nyt oli näköjää aika seki alottaa iha urakalla, aluks kyllä pistin joka asiassa Suville hanttiin, millon peruutin mettään ja hypin pystyy ja potkin ku se teki jotain mistä mä en tykänny, esim käski piiskalla tai ohjalla, piruuks läpsytteli mun pyllyä. Mut siihenki ollaan jo tottutu ja nyt ooon huomannu et kaikki ylimääräset remelitki se on jo lenkillä jättäny pois! Kauheen rentoo meininkii!

Ollaanhan me nyt sit jo radalla käyty useampaan otteeseen hiitillä ja Suvia yllätelly vauhdeilla mutta sit se kummiski noissa kahessa startissa aina himmailis ku mä vaa menisin, mut ei niitä kavereita kyl kovin kauas sovi jättää.. :'D  Nyt oon sit jo kerinny juosta yhet ponihiitit ja kaks virallista starttia joisssa kaikissa oon voittanu! Vitsit oon vaa nii hyvä vaikka ite sanonki :p Seuraavaksi kuulemma vuorossa Miehikkälän harkkarit ku ei oikee oo mitään muita sarjoja mutta onneks ees jotain ettei ihan pääse kotona tylsistyy ku jopa eilen Maxi lähti ilman mua raveihin, eipä ollu reilua.. Vaikka mä aina vähä pelleilen tos koppiin menessä ni silti on hauska nähä uusia maisemia ja kavereitaki siel on aina ihan sikana!!!

Mut tässä ny tältä erää. :) Älkää ottako nii vakavasti :p









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti