12. toukokuuta 2014

kevät maxin silmin!

Maxi tääl moi!

Nyt on kyllä mun aika kertoo ihan ite mitä tää kevät on pitäny sisällään!

Maaliskuun alussa tuli peitsi startteja.. Kura ei oo mun juttu ja muutenkin ei vaan ravi pyöriny, no Suvi varas ajan klinikalle ja sielä sitte juostiin kun se ell taivutteli ja piikitti ja saatiin uusia reeni vinkkejä. Suvi otti ne sitten heti käyttöön mutta vääränlaisten ohjien johdosta ne hankas mun kainalot auki joten tästä reenaus tavasta luovuttiin sillä meno alko maistumaan aivan eri tavalla. Olihan me myös muutettu Kouvolaan, yhtään en taas tiiä kauanko täällä ollaan ku me ollaan ennenki täällä oltu ja palattu kotiin. Kauheen kivoja kavereita täällä on! Julia, lämpönen tamma on tällä hetkellä mun tarhakaverina koska naapuriin siis mun viereiseen karsinaan synty varsa kuulemma Viljo nimeltään tossa viikko sitten joten Tara Viljon äiti ei enää oo meijän kanssa, ihan hyvä koska se kauheesti juoksutti mua mut onneks Julli piti mun puolia ja nyt tullaan nii hyvin juttuu et saan syödä Jullinkin heiniä koska se saa kolme kertaa yhtä paljo ku mä, hei pitäähän ny naisten linjoja ajatella! ;)

Tulihan talliin myös Touho, en vaa tykkää siitä yhtään ku se käy mun kimppuun ainakun Suvi on pistänyt sen muns kanssa samaan tarhaan ni toivottavasti se on ny tajunnu et me ei tulla juttuun! Mä en jaksa tota Touhoa!

Hiitilläki ollaan käyty kauheen ahkeraan, ekaks Tomi ajeli mulla mut Suvi ei tainnu olla ihan tyytyväinen ja se on sen jälkeen ajanu ite ja viime hiitin jälkeen sain kehuja kauheesti ja ny oon kuullu sellasta että kaks hiittiä ja sen jälkee ois Forssan poniravit, pitääkö jo stressata?! Ehkä mä en iha vielä ettei se startti mee ihan pipariks, apua Suvii taitaa jo jännittää!!

Mut ruokaki muuten muutettiin ku ylimäärästä energiaa kerty aivan liikaa tosta Criollon Fullista joten nykyää saan vaa kivennäistä ja animixia! Mahaakin on tullut mutta mitäs pienestä, parin viikon päästä jos päästäis jo laitumelle ni tykkäisin ihan sikana!

En nyt kauheesti keksi muuta ku tässä aikalailla tiivistettynä mitä on tapahtunu tänä keväänä ja Suvilta sellanen toive että postuastoiveita sais esittää! Mitäs teillä lukijat ois mielessä? Kauan kaipailemanne videopostauskin ehkä ois jo saatavilla jossain vaiheessa! :)


Viljon pari kuvaa ja viime kesän fiilistelyt! 
Palaamisiin vai päästettäiskö Touho vai Suvi puikkoihin ens kerralla? :p

3 kommenttia:

  1. Luin aikasemminkin noista ohjien käytöstä, mut en enää löytäny sitä postausta. Eli miten käytit niitä (kunnes ne hankas kainaloita)? Ja mitä se hyödytti? :) Jos tajusit, haha :D

    VastaaPoista
  2. Voi että ku on sulonen pieni vaavi! :)
    Ja Touhon voi päästää ens kerralla näppäimistöön ;)

    VastaaPoista
  3. Ohjat kuolainten kautta mahan alle mahavyöhön kiinni. Pyöristää selkää ku otetaa kiinni eli toimi vähän kun ratsulla gramaanit tai no samalla idealla. :)

    VastaaPoista