21. elokuuta 2013

Paluu arkeen!

Heippa ja anteeksi!

Mun on pitänyt tulla Ruotsin reissun jälkeen tulla postailemaan ja kertomaan matkasta ja kertoa kuulumisia.. Mutta ei en oo vaan saanu aikaseks, koko viime viikon olin joka ilta jossain muualla kun kotona ja niinä iltoina kun olin kotona ei vaan kiinnostanut avata konetta.. No nyt alkaa taas ehkä normaali arki pyöriä mitä nyt viikonloput näyttää pahasti ravipainotteisilta mutta ei se mtn! :) Koulun ohella tietenkin kun sellasia kivoja 8-15 ja 8-16 päiviä mutta onneks perjantait vapaita!

Ajattelin tähän vaan tehä tälläsen mitä kuuluu sun muuta postauksen ja huomenna viimeistään väsätä erillisen postauksen matkasta sillä voi olla että tästä tulis aivan liian pitkä muuten! :)
Maxi reissun jälkeen lomaili viikon ehkä siksi että mulla ei ollut aikaa mut ehkä myös siksi koska ei todellakaan ollu kiinnostusta ajaa sitä.. No eilen otin itteeni niskasta kiinni ja pistin sen valjaisiin sillä parin viikon päästä ois sarjoja ja aattelin että onhan se kausi hyvä lopettaa starttiin jonka ite ajanu ja katotaan millä mallilla jäädään tauolle. Maxi tosiaan eilen oli paljon parempi mitä mä kuvittelin!! :o Ei saa taas vaan ylistää sillä se varmasti huomenna on ihan mätä kun meen ajamaan mutta toivottavasti ei, kyllä se tänäänkin ois jo kovin lenkille lähteny! :) Eli tähtäimessä tällä hetkellä Forssa 1.9 tai Teivo 3.9 tai molemmat katotaan miten menee hiitissä viikonloppuna.

Mutta huomenna palataan asiaan Ruotsin reissu mielessä! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti