14. heinäkuuta 2014

Willfull Gentleman..

Eli vähän tutummin Viljo, syntyi 5.5.2014, jo ensimmäisen tunnin aikana sai huomata kuinka itsepäinen pieni orin rääpäle se on, tissille ei meinannu mennä vaikka nousi pystyyn ja tuttipullostakaan ei meinannu maitoa huolia! :D Se on siitä asti ollu jo sellanen "mun", ikää tais olla 10h kun menin talliin ja juttelin sille niin olin ainut kelle se hörisi. Myös olin ensimmäinen jota se ei mennyt karsinassa karkuun. Nyt kun on nähnyt sen kasvavan ja kehittyvän oon niin ylpee siitä. :)
Ennen valmistujaispäivää sain idean että haluun siitä ees osan omaks, mullahan ei perjaatteessa oo koskaan ollu paperilla omaa hevosta/ponia, vaikka onhan Eppu ( Allgunnen Ärlig) ja Maxi ollut aina tavallaan mun omia vaikka meijän Papan nimi paperissa lukeekin.
Viljohan on siis Tomin vanhempien yrityksen nimissä olevasta tammasta Valley Starista mutta Tomin äiti on vuokaarajana kasvattaja oikeuksissa niin perjaattessa oli sen varsa. Koska mun idea lähti poikimaan ja nyt mulla on 1/5 Viljoa <3 Viljo on siis loppupeleissä, mun, Tomin, Tomin siskon, isän ja äidin nimissä. :) 

Ehkä me ei vielä Viljosta tehdä blogin kolmatta päätähteä kun sen elämään ei tällä hetkellä kuulu kun laitumella hengaillu ja Maxin kiusaaminen, mutta jatkossa jos teillä lukijat on kiinnostusta myös seurata Viljon kehittymistä niin pistäkää komenttia niin eiköhän se järjesty! :) Vaikka tietenkin pikkumiehen kuvat tulee täälä pomppimaan! :)









Näistäkin kuvista kasvanu jo ihan älyttömästi mutta en oo näköjää muistanu ottaa kuvia. 8)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti