11. helmikuuta 2014

Heipodei!

Kohta on jo viikko vierähtäny Kouvolan startista, mutta ilman konetta oon ollu reillun viikon kun se oli korjauksessa kiitos kovalevyn joka pääätti hajota, ja flunssan jonka kourissa oon ollu koko viikonlopun..

No mutta nyt on kone vaikka flunssa edelleen vaivaakin mua.. Kouvolan startti meni hyvin taino tosi hyvin verrattuna Porin starttiin, maalissa oltiin neljäntenä ajalla 2.35,4 mikä on mun mielestä hyvin ns tauolta koska Porin starttia en todellakaa laske startiksi. :) Pieniä varustemuutoksia oli meillä Kouvolassa. Pistettiin vetopallot ja jätettiin sekki pois, mutta loppusuoralla kun yritin taiteilla sillä ravia toivoin että ois ollu sekki, mutta ens kerralla sitte laitetaan takasin mutta jätetään vetopallot, enenmmän kun fiksu keksintö Maxille. :D Alun pystyy ajaa niin rauhassa kun tarvis ja loppuun vetästä auki niin kaasuhana  aukee oikeen ripeesti. :) Mutta kyllä mä kirosin sitä lämpässä. Yksin pompottaa ja pömpöttää ja pelleilee Emmeros Bambi ku tuli rinnalle alko vastaamaan ja vauhtia oli sen verran että mietin siinä itekseni että kristus tää poni on tyhmä. :D Onhan se kiva että alkaa vastaamaan mutta mä vaadin ponilta myös sitä että menis yksinäänkin sillä perjaatteessa me yksin reenataan niin kyllä sillonki tarvis niitä töitä tehdä. Maaliskuun puolen välin jälkeen tuleekin sitten vaihtumaan reenaustyyli päästään vähä ajelee eri tavalla ja tallikin vaihtuu nii katotaa mitä keksitään! :) Ja näillä näkymin on suunnitelmatkin niin kivat että en oikeesti oo hetkeen ollu mistään näin innoissani! :)

©Salli Kotiranta

©Salli Kotiranta

©Salli Kotiranta


©Salli Kotiranta
Nyt Maxi jatkaa normaalisti treenailua ja startteihin palataan näillä näkymin 26.2 jos alkais tulokset puhumaan taas puolestaan kun päästään starttailun makuun! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti